اندر باب شوخی شهرستانی


حتما تا حالا پیش اومده که شما هم رگ شهرستانیتون گل کنه و با یکی یه شوخی خرکی یا به اصطلاح امروزی ها شهرستانی بکنید ..

خب اگه میخوای به من جواب بدی که  نه من از اون آدمای باکلاسم و عمرا از این حرکات زشت با کسی نمی کنم و نکردم  و کلا ادای ادمای تهرونی رو در بیاری قبول هر کار میخوای بکن  اما من باور نمیکنم ، چون بالاخره هرکدوم ما یه دوره ای و تحت یه شرایط خاصی خون به مغزمون نمیرسه و یه شوخی خرکی با یه بخت برگشته ای میکنیم..

حالا درسته این قضیه کم و زیاد داره و در بعضی ها کلا خون به مغزشون نمیرسه و در بعضی های دیگه هم هر از گاهی ، اما کلا همه ما این قضیه رو تجربه کردیم   ..

چرا اصلا راه دور برم ؟؟

خود من تا دلت بخواد از این شوخی ها با مردم کردم !!!

میدونم باورش برات سخته که از آدم متشخصی مثل من چطور ممکنه همچین کاری سربزنه و الان داری سرت و این ور و اون ور تکون میدی و میگی نه ....غیرممکنه ........ امکان نداره ....

اما نه امکان داره خوبم امکان داره ..   اگرم باورت نمیشه میتونی از احمد رضا بپرسی که چند باری این قضیه رو تجربه کرده....

معمولا وقتی یه نفر مورد تهاجم  شوخی  اونم از نوع شهرستانیش قرار میگیره تا چند دقیقه اول کاملا گیجه و نمیدونه باید چیکار کنه  ...

بعد از این مرحله شخص چون نتونسته معنی این کار رو درک کنه به طور مرتب از خودش سوال میپرسه  : آخه چرا ؟؟؟

و در آخر هم چون نمیتونه جوابی واسه سوالش پیدا کنه پکر میشه ر*ده میشه به تمام روزش ...

امروز فک کنم خداهم از طرف دهکده های لب مرز رد شده بود و از شانس منم نظر لطفش شامل حال ما شده بود و تا تونست شوخی کارگری کرد...

پ ن : کلا 2 تا دیگه بلاگ نوشته دارم اما نمیدونم چرا دستم به آپ کردنش نمیره...

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
alireza sabbagh شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

in dafe ke blogeto khoondam esme ye alireza bood..
hahahhaaaaaaaa
baes shod beram tamoome blogato dobare bekhoonam!!
bebinam manzooret kodoom alirezast
didam alireza mese inke inja yedoone bashe!!!
hahahhaaaaa
man peygiire neveshtehat hastam...
hamasham mikhoonam..
kheyli khoobam minevisi
hatman edame bede...
va bayad koli eteraf konam az in ke esmam too bloget neveshte shode vaghean khoshhal shodam
vaghean
kam boodi
vali har bar boodi
tasire besezaee dashtii
omidvaram zoodtar bebinamet..
inghadram sarbe sare ham nazarin to o ahmad rezaa
be hoseinam age didish salam beresoon kheyli bikhabaram azash..
fadaye to
mokhlesiimmm..

مرسی سر زدی بهم
اشالا زود ببینیمت...

رکسانا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

این واقعا یه بلاگه جدیده؟یا من توهم زدم؟؟نه جدا" وبلاگ آپ کردی یا اینم از همون شوخی شهرستانی هاس؟
بهت نمیاد خون به مغزت نرسه!اما تو این دوره زمونه شوخی شهرستانی ,انگشت کوچیکه شوخی تهرانی نمیشه...منم گاهی وقتا از این حرکات زشت انجام میدم ولی خسارات بعدش دیگه شوخی نیست!

گفتم کسی باورش نمیشه کسی به باشخصیت بینظیر منم از این کارا بکنه... حالا هی تو بگو نه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد