مزخرفات

 

تا حالا شده وقتی‌ سر توالت نشستی  احساس کنی‌ یه‌چیزی هنوز مونده اما نمیاد ؟؟؟

دانشمندها ثابت کردن اینجور موقع‌ها هیچ کاری نمی‌شه کرد و تنها راه حل نشستن و صبر کردنه تا اینکه یه فرجی بشه

(تو رو نمیدونم اما من که تو اینجور موقع‌ها مجله میخونم و از جاذبه های توریستی  منطقه لذت می‌برم . . . : D ) 

حالا قضیه وبلاگ نوشتنم دقیقا به همین صورت گاهی اوقات میدونی‌ یه‌چیزی تو کلت هست و می‌خوای بنویسیش اما هر کار میکنی‌ نمیاد ،، بازم فک کنم تنها راه حل اینه که بشینی‌ و صبر کنی‌  تا بالاخره بیاد ….

خوب حالا که موضوع روشن شد خواهش می‌کنم انقدر بهم قر نزن که چرا دیر به  دیر بلاگ مینویسم بخدا تقصیر من نیست نمیاد .... وقتی هم که ‌ می‌خواد نیاد نمیاد دیگه و زور بیخودم نمی‌شه زد

تک و تنها تو هتل نشستم و حوصلم  حسابی‌ سر رفته و از سرما نمیتونم از زیر پتو بیام بیرون … صدای ساعت اتاق رفته رونروم اما انقد سرده که نمیتونم از زیر این پتو بیام بیرون و برم بخدمتش برسم  ..

برای اینکه ذهنمو از صدای این ساعت لعنتی دور کنم نشستم و بلاگ مینویسم واسه خودم ..

قدیما مد بود هرکس که می‌خواست به بقیه بگه که چیزی میفهمه خودشو د‌پرس نشون میداد و از دنیا و وضعیت انحطاط ‌ اخلاقی دختر پسرا و اینکه همه بد شدن و دیگه آدم خوب پیدا نمی‌شه حرف میزد  اما جدیداً مد عوض شده و هرکی‌ و میبینی‌ که می‌خواد بگه  که بابا منم بازی‌ ، شروع می‌کنه از من انتقاد کردن !!!

تو چرا اینجوری هستی‌ ؟؟؟

تو چرا اونجوری هستی‌ ؟؟

تو چرا گوشیت  جواب نمیدی ؟؟؟

چرا اس ‌ام اس جواب نمیدی ؟؟؟

چرا به من زنگ نمیزنی ؟؟؟

چرا دیگه با ما نمیپری ؟؟؟

بی‌ معرفت شودی ها

.

.

.

.

کاش فقط اینا بود ،جدیدا کارشون به جایی رسیده که به زندگی خصوصی منم کار دارن ... شنیدم دیگه کلاس آلمانی نمیخوای بری ؟؟ انقدر از این شاخه به اون شاخه نپر !! این زبون و شروع کردی تمومش کن بعد یکی دیگه رو شروع کن ... بابا آخه به تو چه که من میخوام باز کلاس برم یا نه ؟؟ به تو چه که میشینی با بقیه راجع به دلایل آلمانی نرفتن من و تنبل بودن یا نبودن من صحبت میکنی ... ( کاش الان جلو دستم بودی تا چهارتا فحش حسابی بهت میدادم تا حداقل دلم خنک شه ...)

چرا هیشکی نمیخواد بفهمه این زندگی‌ مال منه و من   اینطوری که دوست دارم زندگی می‌ کنم ؟؟؟

پی اس : پارسال اینموقع نهال میفروختم ..... امسال ماسه  .....سال دیگه چی میخواد بشه ... خدا بخیر کنه ....

بازم پی اس : درسته که چند وقته فکر میکنم همه احمقن اما بعضی وقتا فکر میکنم بعضیا از بقیه احمق ترن و اگه به انتخاب من باشه دلم نمیخواد با هیچکدومشون رابطه داشته باشم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
Leila سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

be nazare man in taghsire khode adame ke baes mishe adama to zendegie shakhsish dekhalat bokonan.. ya hala gheyre shakhsi..
pesar jan haleto bokon to zendegi doroste ke in jomle yekam shabihe sho'ar e vali benazaram bayad khodet behesh beresi tori ke ehsasesh koni onvaght dige hata be in chiza fekram nemikoni ke ki ahmghe ki nist, yani asan dige barat mohem nemishe. va chizi ke hast ine ke atrafe adam che atrafian e nazdiket bashan che adamaie mamoli ke bahashon dar ertebati hamashon miano miran ,dar in sorat harfaie biarzesheshonam bayad to zehnet biado bere .. zendegi ine , akharesh khodetio khodet pas lezateto bebar karaiam ke dost dari bokon , be mardomo harfashonam kar nadashte bash :)

دلم میخواد ... دلم میخواد خیلی هارو از زندگیم خط بزنم ... و میدونم که تو این کار استعداد دارم
فعلا بیشتر منتظر بهانم ...

دختر مهربون چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

جالب بود..اینا دقیقا حرفایه که خیلی وقتا ذهن منم درگیرشن..کلا همیشه بودن آدمایکه کارشون فضولیه...مثلا دختر که باشی میگن دخترم ازدواج نمیکنی؟! دیر میشه ها!!! بعد ازدواجت...میگن عزیزم نمیخوای بچه بیاری؟! سنتون میره بالاهاااا ... یکی نیس بگه به تو چه آخه!!! اینکه از یه گوش بگیر از اون یکی در کن.. موفق باشی

آره راست میگی اما وقتی ببینی همین آدما نشستن دارن راجع به تو حرف میزنند و کلا (( تو )) شدی موضوع صحبت مردم دیگه نمیتونی راحت ازیه گوش بگیری و از یه گوش در کنی ...

SepSep چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

sourena ye filmi didam koli yade to oftadam, bebinesh ham filmesh aali e ham bedardet mikhore: 127 Hours http://www.imdb.com/title/tt1542344/
harchi fek mikonam chize dige begam migamin filme khodesh javabeto mide bebinesh hatman

dare morede foroosh am ke ba roshde nozoolit (az nazare size) sale dige be forooshe isotop miresi sale ba'dish phytoplancton


باور کن دیشب به این آقای ... خطر میگفتم حوس یه فیلم خوب کردم ...
مرسی از پیشنهادت .. باشه میبینم حتما

alireza چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

avalan ke sepsep rast migeh filmaro bebin..
dovoman
age sharab mikhori ke bokhor.. khoob mishi
age na ke ab e angooram rahet mindaze...
bavar kon...
;)

هه هه چه با تجربه . . .

احمدرضا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

سورنا جان مسهل استفاده کن ، برات خوبه

ممنون از راهنمایی . . .

رکسانا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

ببین آدم فضول و حسود زیاده!خیلی از آدما هم از موفقیت دیگران ناراحت میشن و نشستن که یه نقطه ضعف گیر بیارن!بیخیال بابا اگه بخوای با این چیزا اعصابتو خورد کنی که نمیشه زندگی کنی!

عیب نداره آدم باشه فضولم بود بود ما قبول داریم اما مشکل جای دیگست . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد