نقطه

یه نصیحت از من بشنو: هیچوقت وقتتو واسه خوندن نوشته های یه آدم دیوانه هدر نده . . .



میدونی بعضی نقطه ها توی زندگی آدم هستنند که یه هو مسیر زندگیتو کلا عوض میکنن و وقتی بهشون میرسی احساس میکنی اختیار زندگی از دستت در رفته و داری واسه خودت چیز گیجه میخوری.



یه نصیحت از من بشنو : هیچوقت توزندگیت چیز گیجه نخور به این نقطه ها هم رسیدی  گیر نکن ، سعی کن زود تر ازش رد شی و  دوباره به جریان زندگی برگردی . . .



این نقطه ها تو زندگی هر کسی پیش میاد و هیچ کسیم من سراغ ندارم که بگه واسه من پیش نیومده یا این که بگه پیش اومده اما من خوب خودم و کنترل کردم و از پسش بر اومدم



یه نصیجت از من بشنو : اگر کسی اومد پیشت وادعا کرد که از این نقطه ها نداشته یکی محکم بزن تو صورتش شاید نظرش عوض شد . . .



این نقطه ها هر چیزی میتونه باشه مثلا افتادن سیب تو سر نیوتن یا مثلا لحظه ای که پدر و مادرت تصمیم گرفتن تو رو به وجود بیارن یا حتی لحظه ای که پدر و مادرت نمیخواستن تورو به وجود بیارن و تو بوجود اومدی مطمئنم هر کدوم از این لحظه ها تو زندگی نیوتن و پدر مادرت یه دونه از همین نقطه هاست.



یه نصیحت از من بشنو : اگر پدر مادرت نمیخوان تورو بوجود بیارن و حالا یه اتفاقیم افتاده خودت به دنیا نیا این جوری هم خودت سنگین تری هم اونا زود تر از نقطشون رد میشن.



بعضی وقتا واسه بوجود اومدن نقطه تو زندگیت حتما احتیاجی نیست که یه چیزی بخوره تو سرت یا اینکه خواسته یا نا خواسته تولید مثل کنی این نقطه میتونه با یه سلام ساده بوجود بیاد . یا حتی با یه جمله ساده مثل این : بیشعور چقدر خوشگل شدی . .  یا حتی این : عزیزم خیلی دوست دارم تو واسه من خیلی مهمی و ارزش داری پس  لطفا  گمشو از زندگیم برو بیرون



یه نصیحت از من بشنو : هیچوقت از آدمایی که از نظر روانی در سلامت کامل بسر میبرن خوشت نیاد چون زندگی با آدم سالم و عاقل خیلی سخت و کسل کنندست . . .



بعضی ازآدما کلا نقطه پذیریشون بالاست تا بهشون میگی سلام یه نقطه گذاشتی تو زندگیشون بعضی ها هم نقطه پذیریشون خیلی کمه و ببین که باید چی بشه  و چند سال بگزره و کی بیاد توزندگیشون  یا حتی یکی بره از زندگیشون  تا طرف بفهمی نفهمی متوجه یه نقطه بشه تو زندگیش.



یه نصیحت از من بشنو  : اگر با هر کدوم از این جور آدما برخورد کردی یکی محکم بزن تو صورتش شاید نظرش عوض شد . . .



امروز که داشتم به دفتر زندگیم نگاه میکردم دیدم که حداقل دفترم خال خالی نیست و با اینکه نقطه خیلی کم داره اما ماشالا نقطه هاش اندازه دروغ های سیاست مدارها گندست ، البته قبول دارم که شاید خودم گندشون کردم یا حتی شاید خودم دوست داشتم که  گندشون کنم   اما نقطه اگر زیادی گنده بشه دیگه اسمش نقطه نیست ومیشه لکه .

تازه منم که از بچگی از لکه بدم میومده چه لکه روی لباس باشه ، چه تو دفتر، چه تو زندگی چون خیلی طول میکشه تا پاک بشه یا بتونی ازش بگزری .



یه نصیحت از من بشنو : از لکه ها و سیاست مدارا دوری کن . . .



بعضی از ما آدما واقعا هیچی نمیفهمیم حتی این مسئله ساده رو که نقطه باید خودش بوجود بیاد هم نمیفهمیم . . واسه یه نقطه کوچیک و ساده حاظریم هر کاری بکنیم و به هرکسی رو بندازیم حالا هرچقدرم تو بخوای بهشون بگی که بابا این نقطه ها بچه بازی نیست باید خودش بیاد تو زندگیت نه اینکه تو به زور بیاریشون باز حالیشون نمیشه و ازت التماس میکنن که درخت سیب و واسشون تکون بدی بلکه یه سیبی چیزی بخوره تو سرشون و اونا هم نقطه دار بشن وقتیم که یه نفر به این مرحله رسید دیگه نمیشه کاریش کرد انگار مغز خر خورده و نمیشه نصیحتش کرد . .  حتی من با آدما یی برخورد کردم که واسه نقطه دار شدن حاظرن با هرکسی و چیزی تولید مثل کنن حالا تو گلوت و پاره کن بگو بابا آخه نمیشه که این پریز برقه اون گوش نمیده میگه من از همین برقش خوشم میاد . . .



یه نصیحت از من بشنو : اگر با این جور آدما برخورد کردی خودت میدونی باید چیکار کنی فقط معطلش نکن و محکم بزن  . . .



اگرم یه وقتی متوجه یه نقطه تو زندگی کس دیگه ای شدی نمیخواد پطروس بازی در بیاری و کمکش کنی از نقطش رد شه هر کس تو زندگیش مسئول نقطه های خودشه اینکه تو بری با عالم و آدم صحبت کنی که آی مردم من میدونم فلانی تو نقطش گیر کرده بیاین یالا کمکش کنیم که از نقطش رد شه اصلا کاردرستی نیست مطمئن باش اگر خواست خودش میاد میگه به من کمک کنید . . .



یه نصیحت از من بشنو : اگر کسی خواست به زور بهت کمک کنه یکی محکم نزن تو صورتش چون بالاخره قصد بدی که نداشته خواسته کمک کنه حالا اگه خره و نمیفهمه چجوری کمک کنه که دلیل نمیشه که تو بزنی تو صورتش که . . .



در آخر نکته اخلاقی این پست این بود که نقطه و نقطه بازی و بزار کنار و بشین زندگیتو کن و فقط یه نصیحت از من بشنو که هیچوقت وقتتو واسه خوندن نوشته های یه آدم دیوانه هدر نده . . .

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رکسانا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

تبریک میگـــــــــــــــــــم!قدم نو رسیده,نه یعنی بلاگ جدید بعد از اون همه غیبت مبارک باشه!:دی فقط یه سوال پیش اومده برام:چه جوری میتونم به دنیا نیام؟! سوال حیاتیه‌ها!
ببین نقطه باز!بازم بنویس!

سلام الان که خودم دارم این پست ومیخونم میبینیم که این جملش جا افتاده :
یه نصیحت از من بشنو : هرکی اومد ازت پرسید چه جوری میشه به دنیا نیومد محکم یکی بزن تو صورتش شاید نظرش عوض شد . . .


حالا هنوزم برات این سوال مطرحه یا نظرت عوض شده ؟؟؟

حسین یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

اگر متن مال خودته خیلی امیدوار کنندست :)

مرسی از اینکه امیدواری بهم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد