بازی زندگی




همیشه وقتی با دوستام درد و دل میکنم بهشون میگم زندگی مثل بازی ورق میمونه و مشکلات و فرصت های زندگی هم ورق های اونه پس نباید نشست یه گوشه و همش غر زد باید حواست و جمع کنی و  با هوشمندی هرچه تمام تر بازی کنی ...

چند وقته که ورق های دستم داره مدام عوض میشه .. بازی همون بازی همیشگیه .. قانونای ساده ای هم داره مث قانون جنگل ، قانون پول پرستی و ... اما ورق ها دارن هی عوض میشن اصلا نمیدونم شاید بازیکن ها دارن عوض میشن شاید من دارم عوض میشم .. اما هرچی هست انقدر سریع همه چی داره اتفاق می افته که کم کم دارم نگران میشم نکنه منم تمرکزم و از دست بدم ...

@@@                 @@@@          @@@@           @@@@@                 @@@@@

 

 

چند وقته دیگه به خاطر اضافه وزن شام نمیخورم ، نوشابه رو هم گذاشتم کنار دکترا میگن اینجوری حد اقل 10 سال به عمر خودم اضافه میکنم

از بحث ها ومحیط هایی که آزارم میدن سعی میکنم دوری کنم ( به غیر از کلاس آلمانی که یه خود آزاری محسوب میشه ) دکترا میگن این جوری 10 سال بیشتر زندگی میکنم

خوابم و تنظیم تنظیم کردم  .. دارم سعی میکنم روغن کمتر بخورم ... قلیون و مشروبم که یه چند سالی گذاشتم کنار .. دکترا میگن یه 20 – 30 سالی و اینحوری واسه خودم خریدم ..

شاید تو ام مث من همه این کارا رو انجام میدی .. پس خواهش میکنم بهم بگو که چی ؟؟؟ حالا گیرم شانس بیاریم و نریم زیر ماشین وسوار هیچ توپولفی هم نشیم و 50 سالم بیشتر اکسیژن مصرف کنیم خب که چی ؟؟ بیخود ادای آدامای با استعداد و در نیار اگه تا الان نتونستی هیچ گهی بشی تا 50 سال دیگه هم که بگذره نمیشی...پس یه ذره منطقی فک کن و بهم بگو که چی ؟؟ همه این بازی مسخره زندگی واسه چیه ؟؟؟

پی اس : دم اونایی که ول کردن و رفتن گرم فک میکنم بیخود ادای رفیق باز ها و وطن پرست ها رو در اوردم و تو این خراب شده موندم ...

پی اس 2 : شما ها که کتاب معرفی نکردین پس من این کار روواسه شما میکنم ... کتابای چارلز بوکفسکی و دوست دارم احساس میکنم نگاهش خیلی نزدیک به منه ...

پی اس 3 : اگه کسی دکتر پوست خوب سراغ داره خواهش میکنم معرفی کنه .. جالا که قراره50 سال بیشتر زندگی کنم ترجیح میدم کچل نباشم ....