سرگرمی



میدونم که میدونی چیزایی که تو دنیا منو خوشحال میکنه معمولا متفاوتن از چیزایی که آدمای دیگه رو خوشحال میکنه

میدونم که میدونی تحمل یه دیوونه زنجیری مث من کار غیر ممکنیه

آره خودم اعتراف میکنم که کارای عجیب غریب زیاد انجام میدم که لزوما از همشونم سود نمی برم و خیلی هاش پدرمم هم در میاورن اما این یکی فرق داره ! ( حد اقل امیدوارم که فرق کنه )

میدونم که از نظر تو تلاش برای ا حیای حیات دوباره قورباغه های شمرون یه کار احمقانست حتی خودمم میدونم که  هرچقدرم تلاش کنم و بچه قورباغه از اطراف تهران بدزدم و بزرگ کنم و تحویل اجتماع بدم بازم چون محیط زندگیشون داغون و آلودست کاری از پیش نمیبرم اما این یکی قول میدم که فرق داشته باشه و قول میدم بعد از کارم خودتم باور میکنی که کار خوبی کردم . . .

میدونی قضییه از اینجا شروع شد که من یه هو به سمت سینمای مستند کشیده شدم و شب ها با تمام خستگی که از کار داشتم شروع کردم به مستند دیدن .بعضی شب ها هم وقتی فیلم تموم میشد تا صبح به این فکر میکردم که کاش اینجاش اینجوری نبود و اونجاش اونجوری بودو از این فکرا تا این که هفته پیش یکی از کارگردان ها و منتقدان خوب مستند ایران بهم زنگ زد و بی مقدمه و بدون این که من چیزی بهش بگم گفت بیا خونمون میخوام بهت مستند سازی یاد بدم !!!

اولش فکر کردم  سر کاریه اما بعد این که چند بار بهم زنگ زد باورم شد یه چیزی هست  اما باورم نمیشه که این بابا بخواد همین جوری به من کارگردانی یاد بده . راستش و بگم بیشتر ذهنم رفت طرف گولد کوئست و این حرفا به خصوص اینکه تازگی ها متوجه شدم همه آدما گرگن و سلام گرگم بی طمع نمیشه !!

 پری روز بهم زنگ زد گفت بابا بیا دیگه گفتم من وقت ندارم صبح تا شب از این شهرستان به اون شهرستان در حرکتم گفت اشکال نداره شب دیر وقت هر وقت تونستی بیا !!!

پیش خودم گفتم جون خودم این بابا برات نقشه ای چیزی کشیده آخه مگه خوله که اینجوری میکنه؟؟؟

 یا این که من چششو گرفتم وبرنامه تجاوز و این حرفاست یا اینکه واقعا برنامه گلد کوئسته  . . .

با هزارتا بسمالله رفتم خونشون بعد از هزار تا حرف از این ور و اون ور گفت خوب شروع کنیم

گفتم چیو ؟؟ تجاوزو؟؟ . . .

بعد از حدود 20 دقیقه کاملا گیج شده بودم داشت واقعا به من کارگردانی مستند یاد میداد همشم میگفت باید فیلمت این جوری باشه یا اون جوری شروع شه و . . .

کلیم بهم تکلیف و مشق تو خونه و این حرفا داد واقعا هنوزم نمیفهمم آخه چرا ؟؟؟

من حتی یک بارم به این بابا نگفتم از مستند سازی خوشم میاد این چرا انقدر داره لطف میکنه ؟؟

دارم میبینم که یه بار دیگه زندگی منو داره با خودش میبره نه من زندگی و . .

هنوزم کاملا گیجم اما دارم تمام سعیم و میکنم و کلی هم ذوق و شوق دارم که زود تر فیلم برداری شروع شه و خودم و تو این کار محک بزنم . . .

پی اس : با تمام وجود به این اعتقاد دارم که دنیا مال منه . . .

پی اس دو : شاید بعد از چند وقت این پروژه هم  به هزار تا نیمه تموم یا حتی شکست خورده من بپیونده اما همین که فعلا یه سرگرمی تازه غیر از کار پیدا کردم خودش خیلی خوبه . . .

پی اس 3 : سعیم و میکنم بعدا بیشتر از این ماجرا بنویسم  . .

نظرات 6 + ارسال نظر
بی نام شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

هزااااااااااار بار برات خوشحالم.
مگه شک داشتی که دنیا مال تو ه؟

mamnoon az in hame mohebate khalesaneee
kheyli lotf kardin . . .

SepSep شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://sepsep3.wordpress.com

ایول سورنا فیلمساز هم میشود. ببین یه ایده عالی دارم. رحمانی و صفدری رو برو بچ رو ببر خونه رضا اینا اون پروژه ناتموم قبلی رو تموم کن کلی فروش می کنه به جون تو.

mage mikhay begi samad be madrese miravad ke in joori migi ??
mordam az khande rast migi yade oon poroge natamoom naboodam ba bazie ghavie rahmani hatman pool dar mishimm ;)

alireza چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

salam

migam age jeddie man payam shadidan injaro vel konam biam ba ham shoroo konim...

age nemikhai tak khorii koni...

:)

javabe in comment dar FB besoorate khosoosi dadeh shod !

Leila یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ق.ظ

eyvaall besiar kare haiejan angizie sourena ... omidvaram edame bedish :)

رکسانا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

اااااا ازینا!:دی!!!جه سوژه خوبی!!!خیلی عالیههههه!به قول خارجکی ها :گو فور ایت بوی!(بعضی وقتا لازمه از این طرف پینگلیش بنویسیم!) پشتشو بگیر حتما!موفق باشی!

ایمان یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

بالاخره این دنیای کوفتس تصمیم گرفت یه کار خوب بکنه! راهشو پیدا کرده...
پی اس: آیم این.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد