افسردگی




به شدت احساس افسردگی میکنم...

خواهش میکنم کمکم کنید ...

اصلا فکرکنم دچار یه بحران شدم ...

از این بحران های فصلی یا شایدم سنی...

آره واقعا داغونم و دیگه به بن بست رسیدم...

حتی کم کم دارم به خود کشی هم فکر میکنم...



چند وقتیه با خونه هیچ مشکلی ندارم و به قول شاعر همه چی آرومه ..

یکی از عزیز ترین دوستامم هم داره کم تر از ده روز دیگه میاد ایران ..

اوضاع آلمانی هم خوبه و دیگه رو غلطک افتاده و با اینکه خودم نتونستم برم گوته ثبت نام کنم اما به لطف برادر عزیزم یه استاد توپ نصیبم شده که خیلی دوسش دارم..

الان چند وقتیه تنبور رو هم که گذاشته بودم کنار دوباره شروع کردم و میبینم که احساس رضایت میکنم ...

اوضاع مالی هم روبراهه چون بالاخره محصولات کشاورزی داره فروش میره و کلی سود کردم...

کارمم هم خیلی سبک تر شده و اصلا دیگه فشار روم نیست..

از مریضی و بیماری و نگرانی هم کلا چند وقتیه خبری نیست...


خلاصه داغونم خواهش میکنم کمکم کنییید !!!


به عنوان وصیت نامه کتاب سرگشته جبران خلیل جبران و به همه توصیه میکنم ..

برای اوناییم که به سبک بلک متال علاقه دارند گروه تازه کار No hand path رو پیشنهاد میکنم که متن آهنگاشون عالیه !! ( البته به پای آهنگ جاودانه گیتار و با خودت نبر شماعیی زاده نمیرسه اما در حد خودش خوبه )


پی اس : بابا این چه طرز نظر دادنه ؟؟؟؟

همه یا دوست قدیمین یا بارون و صدا و نفس و غیره .. به خدا عیب نداره وقتی میخوای نظر بدی اسمتم بنویسی تا من انقدر اشتباه نگیرم و سوتی ندم ..




نظرات 5 + ارسال نظر
شمهقثظش دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

mibini in hame moshkel ke nambordii hamash baese afsordegie.. ah
ah
ah
chie in zendegie addie khoobo roo raval
engar khoda kam kam dare faramooshet mikone.
nemidoonam chera khoda vaghtii yade man miofte moshkelatam ziad mishe
bad oonmoghe man shadam
kowlli
khodaya shokret ke dahanamo too zendegii darii servis mikoni mese in soorenaaa
hamechim roo reval nist
damet garm
heyy vaghean khodaya shokret
az tahe delam migam ke doooset daram khodaaaaaaa
KHODAAAAAAAAAAAAAA
asheghetaaaaaaaaaaaam
;)

SepSep دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://sepsep3.wordpress.com

مثل اینکه از دوری من دیگه داری به پوچی می رسی کم کم یا رسیدی. نترس میام بالاخره البته دیگه انار نیست ولی آب انار شاید گیرمون بیاد باهم بخوریم. خیلی وقتم هست ازونا نداشتم که انار بدی بهم خوب بشم.
زنگ زدم الان البته بخندم بهت که مثل همیشه ای فکر می کنی افسرده ای. فرقش اینه که الان بیکار شدی دردسر نداشتی رسیدی به خودت فکر کنی فهمیدی چه شکلی ای اما زیاد فکر نکن همیشه همینطوری ای تو ;)
مثل بچه آدم تلفن جواب بده.
بلک متاااااااااال گوش می کنی؟ دهن منو تو بلاگت باز نکنا
راستی دیروز داشتیم با بابک حرف کشاورزیت رو می زدیم گفت چی شد بالاخره گفتم نمی دونم. برم بگم بالاخره کلاغا همش رو نخوردن مثل اینکه، لابد تو رو دیدن ترسیدن نزدیک مزرعه شن بیچاره ها.

SepSep دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://sepsep3.wordpress.com

راستی این گروهرو گوش کردم متنش رو نخوندم اما آهنگاش که خوبه

Leila سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ق.ظ

Sourenaaa , miam bahat harf mizanim shayad hardomon ba ham ye rahi peyda kardim heheee negaran nabash pesar in sharayet hamishe to zendegie hame pish miad ..

سورنا سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

خب میبینم که نتونستم منظورم و اونطور که میخواستم برسونم ..
بابا من الان هیچ مشکلی ندارم و اتفاقا اصلا هم دپ نیستم فقط چون دیدم الان تو وبلاگا مد اینه که آدم یه ضرب از زندگیش بناله این جوری نوشتم ..
تازه خیلیم شادم و به قول سپند از اون دوره هاییمه که اگه بیفتم رو دنده مسخره بازی دیگه مرد میخواد منو آروم کنه...

علی رضا :

بابا رفتی مالزی یپا صوفی شدی واسه خودت... ( دوستانه میگم خواهش میکنم به دل نگیر .. این که آدم مشکلات و از جانب خدا ببینه بد نیست اما این موضوع باعث میشه تا اشتباهای خودتو نبینی.. من به شخصه خودم و مسول بیشتر بد بختی هام میدونم تا خدا رو...

سپند :

اول از همه تو یعنی هنوز نمیدونی من گوشی بالا رو بر نمیدارم ؟؟؟
با ور کن اگه این کانادای لعنتی ویزا میداد صبر نمیکردم تا تو بیای ... دیگه حتی انار ها هم وقتی میبینن تو نیستی کرمو شدن ..( I'm not a gay !!!) ببینم این بابک بالاخره زندس پس ؟؟؟ من که هرچی زنگ میزنم گوشیش خواموشه.. سلام مارم بهش برسون..
اهنگم مگه تا حالا شده من چیزبد معرفی کنم ؟؟؟؟


لیلا :

من واقا دلم تنگ شده اما متاسفانه من فعلا دنبال واخ حل واسه خودم نمیگردم اما تو نگران نباش .. تو بیا من تمام سعیم و میکنم تا اون موقع یه سوژه خوب واسه دپ زدن خودم پیدا کنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد